dimarts, 2 d’octubre del 2012

Intel.ligencies

Visual-Espacial: Una de les intel·ligències que se'm dona bé, és la visual-espacial, perquè des de petita que s'ha m'ha donat bé dibuixar i sempre em fixo en els cossos i sé com fer les mides proporcionals per a que un dibuix quedi bé, en part perquè també sóc molt creativa i tinc originalitat, sempre faig estructures i coses semblants, dissenyo, pinto faig vídeos... qualsevol cosa que tingui a veure amb l'art m'agrada.





Interpersonal: Aquesta intel·ligència també se'm dona bé, perquè tracto molt bé a la gent, sempre que els meus amics tenen problemes intento ajudar-los i també sé com animar-los. Sé com ficar-me en els seus problemes i en el seu lloc 

i poder extreure-n una solució encara que per molt petita que sigui.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada