dimarts, 5 de febrer del 2013

Qüestionari sobre el Videotutorial.

1.Com titularé el meu videotutorial?

Origami

2.Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
Sí, com fer una pilota de paper.

3.Què ensenyaré a fer?
Ensenyaré a fer una pilota de paper (origami ball).

4.Tenint en compte que en el vídeotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
En l'explicació explicaré tots els passos per a poder aconseguir el resultat final i en la demostració ensenyaré com es té de doblegar el paper per a poder aconseguir la pilota de paper.

5.Quan ho enregistraré?
Un divendres o dimecres.

6.És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? 
No, serà a l'interior i no hi haurà soroll.

7.Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
Gravar-ho amb una càmera bona i intentar que no hi hagi soroll mentres gravi la veu.

8.Quina càmera utilitzaré?
No ho se.

9.Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
No hem cal ajuda.

10.Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
Sí, encara no ho se, però segurament alguna cançó tranquila i la traure de youtube.

11.Què posaré als crèdits?
El meu nom, el programa amb el que he editat el video i el nom de la cançó i el meu blog.

12.És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada